lunes, 8 de marzo de 2010

PALMADEMALLORCA. Capítol 1.

Hola! Aquest còmic que podeu llegir a continuació és una mena de psicoanàlisi en profunditat dels més de 9 mesos que porto vivint a Palma. Inicialment volia ser un homenatge al PYONGYANG de Guy Delisle, copiant el seu estil i la seva narrativa, però al final em sembla que m'ha sortit una cosa més semblant a un còmic de "superdeformed"que no a l'obra del quebequès. Sí és cert que he reduït el nombre de vinyetes per pàgina i que trobareu molt més texte del que esteu acostumats. A més l'entintat l'he fet amb punta fina en lloc de amb plumilla, i dirèctament a sobre de làmines DINA-4. Això m'ha permès anar molt més aviat, però després he trigat moltíssim en posar tots els grisos (no estava gaire acostumat). Les diferents tonalitats de gris estan tretes de les "Cròniques Birmanes" un altre còmic posterior del mateix autor que vaig llegir-me en el meu darrer viatge a Barna.
La idea original era fer un còmic de 7 pàgines, però a la que vaig començar a gratar varen sortir tantes coses per explicar que he hagut de dividir la història en, com a mínim, 2 capítols.
No tornaré a posar aquí la portada, que podeu veure a la primera entrada del mes de gener.
Espero que us agradi i, com sempre (i més si us hi sentiu reflexats) us animo a que poseu els vostres comentaris.












































































































































5 comentarios:

grenshep dijo...

merda. no sabía que hubiera acabado apareciendo la foto en el diario.

pero tio, me he reido a carcajada limpia!

a la espera del segundo capítulo me quedo.

Unknown dijo...

Tiu com curres, molt bé.

J. Río dijo...

Buenísimo y muy original, como Mallorquín expatriado estoy de acuerdo con todo, y como me he reído!

agudo y elegante.

Un saludo

Maria dijo...

Espero la segunda parte!!

Taits dijo...

Molt bo, tio. Ets un artista, tant del dibuix com de la paraula. Salutacios!!!