domingo, 23 de agosto de 2009

www. amro.com

Aquest cap de setmana l'Àlex, un col·lega de Barna, ha vingut a visitar-me. S'agraeix el detall de la gent que, com ell o d'altres, em venen a veure al meu forçat exil·li. Tot i així, no va deixar de sorprendre'm com, sortint de marxa el divendres per un dels pocs bars heavys de Palma (Fraguel Rock), se li va atracar un noi que no coneixiem i li va preguntar si era de Barna, que el tenia vist de Marina. Un cop més l'Àlex era reconegut i saludat més enllà de la Ciutat Comtal per gent aparentment sense relació. Però, és això realment així? Buscant per internet m'he trobat amb la pàgina oficial de l'Alexander Mandel Research Organitzation (AMRO), una societat que té com a finalitat fer públics els avistaments de l'Àlex fora de Barcelona, així com saludar-lo si, donat el cas, el veuen d'especial bon humor. Per que veieu que no m'ho invento aquí teniu un mapa on es van actualitzant els avistaments del nostre amic. Així dons ja podem saber com és que hi ha tanta gent que reconeix i saluda l'Àlex per bars, pubs i festivals d'arreu d'Europa: l'AMRO hi és al darrera.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

I la de llocs que queden per posar a on ha sigut reconegut XD

Pikinyin

MetalCova dijo...

Falta Andorra ;) i d'alemanya pel Nord també... i pel centre...
Pero m'ha fet riure força!! ;) ("de bon humor" com la claves jejejejejeje).

Alex