martes, 22 de septiembre de 2009

Guanyador 1er Concurs Còmic Ratapinyada!!!

Hola a tots! Aquesta nit estava buscant al meu nom a google per tal de veure si m'havien inclòs a alguna publicació que pogués afegir al currículum (a vegades passa) i em trobo que el meu còmic "La Ratapinyada col·lega"... VA SER GUANYADOR DEL PRIMER CONCURS DE CÒMIC RATAPINYADA!!!



















http://www.equipdinamo.com/equipdinamo/accionsalsbarris_ratapinyada.php

Això em fa especial il·lusió perque fins ara mai no havia guanyat res a part de disgustos i de fer enrabiar al meu director de tesi. El fet de que l'edat de participació fos fins els 30 anys (por los pelos) i de que tampoc no se'n fes gaire propaganda imagino que també varen ajudar.
"I el premi?" Preguntareu. Doncs ni més ni menys que un val de 100 € de compra per les tendes de Norma Palma. El problema és que per rebre'l havies de ser present a l'entrega de premis el 28 de març a Son Ferriol, i aquell cap de setmana jo estava de guàrdia a les fredes habitacions del Valle. O sigui que res de res. U.U

Però això no treu que HE GUANYAT!!! Vinga una birra per celebrar-ho!

No hay comentarios: